RSS
 

Archiwum - Grudzień, 2011

na ten 2012..

31 gru

pomyślałam dziś sobie: łajza ze mnie ostatnia, zaniedbałam tak ostatnio miejsce, które towarzyszy nam od lat, ludzi, którzy wraz z nami tam bywają regularnie, więc z okazji zakończenia roku, wpiszę choć podsumowanie i życzenia. 

wchodzę na bloga, a tu niespodzianka – żonię moje notkę wystosowało, i to całkiem solidną! mniam! :)
no ale skoro już się za to wzięłam, to wklepię coś..
jak zauważacie w komentarzach, Trole to już panny wyrosłe, które nawet podkładek w aucie nie potrzebują, bo półtora metra osiągnęły [Li dużo wcześniej, mimo, że młodsza], Lu zabujana po uszy w koledze, strzępy dyskusji z koleżankami, które dziś mi wpadły w ucho są już w stylu:
- wiesz, drzwi się zamyka i była impezka na całego!
a na urodziny wybierają zabiegi spa…
my? nadal razem, nadal szczęśliwe i „jedzące sobie z dziubków” [wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ;)], dziś dla odmiany, po paru latach spędzające „spokojnego” sylwestra w domu, z dziećmi, aczkolwiek w pełnym imprezowym stylu ;) siedzimy sobie z muzyką, bufetem, maratonem w tv i telefonami, które co chwilę pokazują nam, że jednak ludziska, których w tym roku postanowiłyśmy brutalnie opuścić w tę noc, jednak tęsknia za nami ;) miło jak diabli, bo my też :) 
szczęśliwe, ze w końcu spędzają sylwestra z nami Trole, opychają się łakociami z parapetu i szaleją w oczekiwaniu na północny spektakl, który dla nich przygotowałyśmy, wąż zamiast spać zagląda z terrarium a kot krąży dookoła unikając tańczących nóg i opracowując techniki podkradania smakołyków z talerzy..
ok, uciekam, bo Jenn wróciła właśnie z dzbankiem pysznej herbaty i drinkami, więc podsumuję tylko jeszcze wpisy na ten rok „perełką”, którą właśnie poczęstowała nas Lu:
- daleko jeszcze do tej północy? bo ja dalej jestem trzeźwa!! 
 [chodziło jej o rześką ;)
i życzymy wszystkim Wam 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012!!
OBY BYŁ LEPSZY OD POPRZEDNIEGO, ALE WCIAŻ GORSZY OD NASTĘPNYCH!! ;)
i oczywiście zdrowia, szczęścia, miłości i obyście spotykali na swej drodze samych fantastycznych, pozytywnych i uczciwych ludzi!! 
:)
by Nikki, Jenn i Trole :)
 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

poświatecznie- noworocznie :)

30 gru

Dawno, dawno temu… i tu powinna pojawić się dalsza część bajki, ale ja nie o tym…
dawno temu pojawila sie nasza ostatnia notka. jakoś brakło nam weny do pisania. nie wiem czy to codzienność tak żpożarła nasz czas, czy może wypaliłyśmy się juz na tym polu. nie mniej jednak blog kuleje, a ja zaglądam na niego co kilka dni czekając na kolejny wpis.
lekkie nieporozumienie zważywszy na fakt, że w 50% odpowiadam za te wpisy:)

ale wracając do nas.
po przeprowadzce miałysmy lekkie urwanie głowy na wielu płaszczyznach, także czasu starczało co najwyżej na chwilowy odpoczynek przed TV albo z Trolami przy monopoly.
Halloween upłyneło w atmosferze grozy i strachu, pod niebem nietoperzy, z klaunami, wampirami, wisielcami i ogrodem pełnym świecących, wycinanychały dzień dyń.
a potem niemal z zaskoczenia, choć tym razem skrupulatnie szykowane duzo wcześniej, pojawiły się Święta :)

w tym roku w bardzo rodzinnej atmosferze. w domu rodzinnym Nikki, w niewielkim gronie, bo prócz nas do wigilijnego stołu zasiadła Nikki mma, brak z bratową i wielkim brzuhem w, którym jeszcze przez 4 dni pomieszka mała Julka, moja mamą i bratem.
hitem wieczoru okazała się nasza wtopa, bo starając sie by wszystko było idealne, zapomniałyśmy najważniejszego z domu…
głównych Trolowych PREZENTÓW!!….

ale jakos przebrnęłyśmy, a dziewczyny dzieki temu u babci cieszyły sie drobiazgami i pierwszy raz od dawna, nie zasneły w samochodzie w drodze do domu :)
teraz Lu i Li korzystając w pięknej wiosny jaką mamy tej zimy [po jednodniowym narciarskim szaleństwie] czas zamiast z nami spędzają z koleżankami z okolicy :)

a my już gotowe na mała imprezę sylwestrową. szampany kupione, fajerwerki też. pozostaje tylko czekać na ten nowy roczek i oby był wspaniały i jeszcze lepszy od każdego poprzedniego :)

dlatego z tej oto okazji życzymy Wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia, życiowej szczerości i spokoju sumienia, realizacji wytyczonych celów i szczęścia oraz radości z każdego dnia :)

Jenn, Nikki, Lu i Li

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 
 

  • Facebook